1. Pagrindinis
  2. Mano Go3 paskyra ir nustatymai
  3. Kodėl My Go3 paskyra nepasiekiama?
  1. Pagrindinis
  2. Techninė pagalba
  3. Kodėl My Go3 paskyra nepasiekiama?

Kodėl My Go3 paskyra nepasiekiama?

Jei negalite žiūrėti Go3, gali būti keletas priežasčių. Peržiūrėkite mūsų pasiūlymus ir įsitikinkite, kad tenkinamos visos sąlygos:

  • Jeigu paslaugos yra užsakytos per mūsų partnerius: Home3, Tele2 ar Bitė

Tokiu atveju susisiekite su partnerių klientų aptarnavimo komanda, kad gautumėte daugia.

  • Jūs nesumokėjote mėnesinės įmokos (Go3 paslaugos su sutartimi)

Pirmiausia patikrinkite savo paskyros skiltyje „Mano paskyra“ -> „Informacija apie planą“, ar nurodytas prenumeratos terminas. Jei terminas baigėsi, pasirinkite naują planą ir jį užsisakykite.

Yra galimybė prisijungti prie Go3 paskyros nepriklausomai nuo to, kad jūsų prenumerata yra atšaukta.

  • Jūs nesumokėjote mėnesinės įmokos (Go3 paslaugos su sutartimi)

a) Jei mokėjimą atliekate banko pavedimu, įsitikinkite, kad jis atliktas sėkmingai. Be to, patikrinkite, ar mokėjimo duomenys yra teisingi:

Gavėjas: AS Go3 Baltics
Banko sąskaita: A/S Swedbank, LT817300010131696856

Atminkite, kad mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti tik nurodymo numerį. Jūsų nurodymo numerį galite rasti sutartyje, sąskaitose arba SMS žinutėje, kai siunčiame informaciją apie sąskaitą.

b) Jei naudojatės banko kortele Go3 sąskaitai apmokėti, įsitikinkite, kad turite pakankamą teigiamą sąskaitos likutį ir jūsų kortelė turi galioti papildomai 30 dienų po apmokėjimo.


c) Jei naudojatės automatiniais nuskaitymais ir gaunate sąskaitą į banką, įsitikinkite, kad jo neatšaukėte. Jeigu nesate dėl to tikri – susisiekite su savo banku.

  • Jūs atlikote banko pavedimą teisingai, tačiau jis vis dar vykdomas

Gali pasitaikyti situacija, kai neturite prenumeratos, tačiau mokėjimas buvo atliktas.

Kartais jūsų bankas gali rezervuoti pinigus mėnesiui ir atlikti mokėjimą į mūsų banko sąskaitą tik pasibaigus mokėjimo ciklui (nuo paskutinio užsakymo dienos).

Tokiu atveju pateikite šią informaciją mūsų klientų aptarnavimo komandai (įsitikinkite, kad informaciją teikiate saugioje aplinkoje):


a) Banko mokėjimo išrašą;
b) Paskutinius 4 savo banko kortelės numerio skaitmenis.


Atsiuntus mokėjimo kopiją, peržiūrėsime jūsų situaciją ir mūsų klientų aptarnavimo komanda pateiks jums atsakymą per 3 darbo dienas.

  • Reikia iš naujo paleisti Go3 programėlę

Gali pakakti atsijungti ir vėl prisijungti prie savo Go3 paskyros bei perkrauti programėlę, jog nesklandumai būtų išspręsti.

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai