Jei negalite žiūrėti Go3, gali būti keletas priežasčių. Peržiūrėkite mūsų pasiūlymus ir įsitikinkite, kad tenkinamos visos sąlygos:
- Jeigu paslaugos yra užsakytos per mūsų partnerius: Home3, Tele2 ar Bitė
Tokiu atveju susisiekite su partnerių klientų aptarnavimo komanda, kad gautumėte daugia.
- Jūs nesumokėjote mėnesinės įmokos (Go3 paslaugos su sutartimi)
Pirmiausia patikrinkite savo paskyros skiltyje „Mano paskyra“ -> „Informacija apie planą“, ar nurodytas prenumeratos terminas. Jei terminas baigėsi, pasirinkite naują planą ir jį užsisakykite.
- Jūs nesumokėjote mėnesinės įmokos (Go3 paslaugos su sutartimi)
a) Jei mokėjimą atliekate banko pavedimu, įsitikinkite, kad jis atliktas sėkmingai. Be to, patikrinkite, ar mokėjimo duomenys yra teisingi:
Gavėjas: AS Go3 Baltics
Banko sąskaita: A/S Swedbank, LT817300010131696856
b) Jei naudojatės banko kortele Go3 sąskaitai apmokėti, įsitikinkite, kad turite pakankamą teigiamą sąskaitos likutį ir jūsų kortelė turi galioti papildomai 30 dienų po apmokėjimo.
c) Jei naudojatės automatiniais nuskaitymais ir gaunate sąskaitą į banką, įsitikinkite, kad jo neatšaukėte. Jeigu nesate dėl to tikri – susisiekite su savo banku.
- Jūs atlikote banko pavedimą teisingai, tačiau jis vis dar vykdomas
Gali pasitaikyti situacija, kai neturite prenumeratos, tačiau mokėjimas buvo atliktas.
Tokiu atveju pateikite šią informaciją mūsų klientų aptarnavimo komandai (įsitikinkite, kad informaciją teikiate saugioje aplinkoje):
a) Banko mokėjimo išrašą;
b) Paskutinius 4 savo banko kortelės numerio skaitmenis.
Atsiuntus mokėjimo kopiją, peržiūrėsime jūsų situaciją ir mūsų klientų aptarnavimo komanda pateiks jums atsakymą per 3 darbo dienas.
- Reikia iš naujo paleisti Go3 programėlę
Gali pakakti atsijungti ir vėl prisijungti prie savo Go3 paskyros bei perkrauti programėlę, jog nesklandumai būtų išspręsti.