Suprantame, kad kartais gali atrodyti, jog prenumeratos daugiau nebereikia. Tačiau prieš priimant sprendimą ją atšaukti, siūlome apsvarstyti kelias lanksčias galimybes, kurios gali patikti:
📺Galimybė keisti planą arba koreguoti kainą
Go3 siūlo įvairius planus – galbūt yra patrauklesnis mažiau kainuojantis arba asmeninius poreikius geriau atitinkantis variantą. Mūsų klientų aptarnavimo komanda visada pasiruošusi pateikti daugiau informacijos apie:
- Pigesnius planus ar specialius pasiūlymus;
- Asmeninius pomėgius atitinkantį turinį!
Atrask Go3 turinį iš naujo!
Nuolat pildome Go3 naujausiais filmais, serialais, sporto transliacijomis ir turiniu vaikams. Gali nustebinti, kiek daug naujo turinio pasirodė!
💤 Prenumeratos sustabdymas
Jei šiuo metu nesinaudoji Go3 arba keliauji užsienyje ir nenori visiškai atšaukti prenumeratos, turi galimybę ją sustabdyti iki 3 mėnesių. Šiuo laikotarpiu mokėjimai nebus vykdomi, ir galėsi bet kada grįžti neprarandant savo profilio, nustatymų ir turinio!
Norint SUSTABDYTI prenumeratą, atlik šiuos veiksmus
- Naršyklėje atverk Go3 svetainę ir prisijunk prie savo paskyros;
- Viršutiniame dešiniajame kampe spausk „Mano paskyra“;
- Pasirink „Prenumeratą ir atsiskaitymas“;
- Spausk mygtuką „Atsisakyti prenumeratos“;
- Sistema pasiūlys kelis variantus – pasirink „Sustabdyti prenumeratą“;
- Pasirink norimą sustabdymo laikotarpį: 1 mėnesį, 2 mėnesius arba 3 mėnesius, ir patvirtink savo pasirinkimą.
💡 Dėmesio:
- Esama Go3 prenumerata ir visi teminiai paketai bus sustabdyti nuo esamos datos, ir turinio žiūrėti galima nebus, kol prenumerata nebus vėl aktyvuota.
- Sustabdymo laikotarpiu mokėjimai vykdomi nebus.
- Neprasi prieigos prie savo paskyros, nustatymų ar peržiūrų istorijos.
- Pasibaigus pasirinktam sustabdymo laikotarpiui, prenumerata bus automatiškai atnaujinta.
❌ Jei vis tiek nori atšaukti prenumeratą
Atšaukimo procesas priklauso nuo Go3 prenumeratos būdo:
✅ Jei naudojiesi neterminuota Go3 prenumerata:
- Eik į skiltį „Mano paskyra“ (puslapio viršuje, dešinėje pusėje);
- Atverk „Plano informacija“;
- Pasirink „Atšaukti prenumeratą“.
- Jei pasirodys specialus pasiūlymas – rekomenduojame jį apsvarstyti prieš patvirtinant atšaukimą.
📄 Jei sudarei terminuotą sutartį su Go3 arba partneriu:
- Go3 sutartis: norėdami nutraukti sutartį, susisiekite su „Go3“ klientų aptarnavimo komanda el. paštu.
- „Home3“: Jei sutartis sudaryta su „Home3“, dėl daugiau informacijos susisiek su jais. Spausk čia: https://www.home3.lt/kontaktai/
- „Bitė“: Jei sutartis sudaryta su „Bitė“, dėl daugiau informacijos susisiekite su jais. Spausk čia: https://www.bite.lt/apie/kontaktai
- „Tele2“: Jei sutartis sudaryta su „Tele2“, dėl daugiau informacijos susisiek su jais. Spausk čia: https://tele2.lt/privatiems/kontaktai
🔁 Kaip įsitikinti, kad prenumerata atšaukta?
- Skiltyje „Plano informacija“ nebebus rodomas aktyvus planas.
- Rodoma data, iki kurios galioja prenumerata.
- Po šios datos turinys nebebus pasiekiamas
🎯 Visada esame pasiruošę padėti rasti geriausią sprendimą! Prieš atšaukiant – susisiek su mumis ir aptarkime galimybes, kurios galbūt labiau tiktų būtent TAU!