Kaip galiu gauti sąskaitą?
Norėdami peržiūrėti savo sąskaitą, apsilankykite Go3 savitarnos portale https://plan.go3.lt/billing-history.
Mes nesiunčiame sąskaitų kaip priedų prie el. laiškų. Vietoje to, mes jus informuosime el. paštu, nurodydami tokią informaciją kaip suma, sąskaitos laikotarpis ir mokėjimo terminas. Taip pat el. laiške bus nurodyta, kad PDF formato sąskaita yra prieinama savitarnos svetainėje.
Jei per savo banką užsisakėte elektroninę sąskaitą, sąskaitos failas vis tiek bus siunčiamas į banką. Bankas naudos šią informaciją, kad apdorotų mokėjimą. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad sąskaita nėra siunčiama automatiškai; norint inicijuoti šį procesą, būtina atlikti papildomus veiksmus savo elektroninėje bankininkystėje.
Sąskaitos pranešimų gavimo būdai:
– El. paštu
– E. sąskaita į Jūsų banką
Mes nesiunčiame sąskaitų kaip priedų prie el. laiškų. Vietoje to, mes jus informuosime el. paštu, nurodydami tokią informaciją kaip suma, sąskaitos laikotarpis ir mokėjimo terminas. Taip pat el. laiške bus nurodyta, kad PDF formato sąskaita yra prieinama savitarnos svetainėje.
Jei per savo banką užsisakėte elektroninę sąskaitą, sąskaitos failas vis tiek bus siunčiamas į banką. Bankas naudos šią informaciją, kad apdorotų mokėjimą. Tačiau atkreipkite dėmesį, kad sąskaita nėra siunčiama automatiškai; norint inicijuoti šį procesą, būtina atlikti papildomus veiksmus savo elektroninėje bankininkystėje.
Sąskaitos pranešimų gavimo būdai:
– El. paštu
– E. sąskaita į Jūsų banką
Kaip galiu apmokėti sąskaitą?
Sąskaitas galite apmokėti šiais būdais:
– Savitarnos svetainėje https://plan.go3.lt/billing-history;
– Pašto skyriuje;
– „Perlas“ terminaluose;
– Banko pavedimu;
– Naudojant kreditinę arba debetinę kortelę.
Jei mokėsite per interneto banką, turite pateikti šiuos duomenis:
Gavėjas: AS Go3 Baltics
Banko sąskaitos numeris: A/S Swedbank, LT817300010131696856
Mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti tik kliento numerį
– Savitarnos svetainėje https://plan.go3.lt/billing-history;
– Pašto skyriuje;
– „Perlas“ terminaluose;
– Banko pavedimu;
– Naudojant kreditinę arba debetinę kortelę.
Jei mokėsite per interneto banką, turite pateikti šiuos duomenis:
Gavėjas: AS Go3 Baltics
Banko sąskaitos numeris: A/S Swedbank, LT817300010131696856
Mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti tik kliento numerį
Kaip dažnai galiu keisti mokėjimo būdą?
Galite bet kada pereiti prie bet kurio iš aukščiau išvardintų mokėjimo būdų.
Kada turėčiau apmokėti sąskaitą?
Sąskaitos turi būti apmokėtos iki mėnesio, kurį sąskaita buvo gauta, 25 dienos. Jei pasirinkote mokėjimą kreditine ar debetine kortele, mokėjimas bus automatiškai nuskaičiuotas kiekvieno mėnesio 12 dieną.
Negavau sąskaitos. Ką turėčiau daryti?
Sąskaitas visada galite rasti mūsų savitarnos svetainėje https://plan.go3.lt/billing-history. Arba galite susisiekti su klientų aptarnavimo komanda, kad sąskaita būtų pakartotinai išsiųsta el. paštu.
Apmokėjau sąskaitą, bet gavau pranešimą, kad ji nebuvo apmokėta.
Nesijaudinkite! Patikrinkite, ar visi mokėjimo duomenys buvo pateikti teisingai, ir susisiekite su klientų aptarnavimo komanda, pridėdami mokėjimo patvirtinimo kopiją.
Kaip/kur galiu užsiregistruoti automatinio mokėjimo paslaugai?
Norėdami nustatyti automatinius mokėjimus, turėtumėte kreiptis į savo banką. Prašome įsitikinti, kad turite savo kliento numerį, kai kreipiatės dėl automatinių mokėjimų.
Jei pageidaujate mokėti debetine ar kreditine kortele, į banką kreiptis nereikia. Galite paprasčiausiai pridėti kortelę kaip mokėjimo būdą, ir mėnesio mokėjimas kreditine arba debetine kortele bus automatiškai nuskaičiuojamas kiekvieną mėnesį.
Jei pageidaujate mokėti debetine ar kreditine kortele, į banką kreiptis nereikia. Galite paprasčiausiai pridėti kortelę kaip mokėjimo būdą, ir mėnesio mokėjimas kreditine arba debetine kortele bus automatiškai nuskaičiuojamas kiekvieną mėnesį.