Kiek laiko užtruks, kol mane pasieks SMS žinutė arba elektroninis laiškas?
Prašome patikrinti ar SMS žinutė arba elektroninis laiškas Jus jau turėjo pasiekti:
– SMS žinutė: Iki 10 minučių
– Automatiniai elektroniniai laiškai: adresatą pasiekia per 10 minučių, nuo atlikto veiksmo Go3 platformoje
– Klientų aptarnavimas*: elektroniniai laiškai yra atsakomi per 72 valandas nuo to, kai laiškas mus pasiekė
*elektroninių laiškų atsakymas per partnerius gali skirtis nuo jų atsakymo laiko, mes rekomenduojame palaukti panašų laiką, kaip ir pas mus (72 valandas) ir jeigu Jus negaunate atsakymo, susisiekite su jais pakartotinai.
– SMS žinutė: Iki 10 minučių
– Automatiniai elektroniniai laiškai: adresatą pasiekia per 10 minučių, nuo atlikto veiksmo Go3 platformoje
– Klientų aptarnavimas*: elektroniniai laiškai yra atsakomi per 72 valandas nuo to, kai laiškas mus pasiekė
*elektroninių laiškų atsakymas per partnerius gali skirtis nuo jų atsakymo laiko, mes rekomenduojame palaukti panašų laiką, kaip ir pas mus (72 valandas) ir jeigu Jus negaunate atsakymo, susisiekite su jais pakartotinai.
Ką daryti, jeigu nesulaukiau elektroninio laiško?
– Rekomenduojame įsitikinti, jog turėjote gauti laišką elektroniniu paštu, bet ne SMS žinutę (rekomenduojame reguliariai pasitikrinti ar negavote SMS žinutės iš mūsų)
– Įsitikinkite ar tikrinate teisingą elektroninio pašto adresą (nustatytą informacijos gavimui)
– Patikrinkite visus galimus aplankalus*, galimai elektroniniame pašte laiškas pasimetė viename iš jų
*nepageidaujamas, socialiniai tinklai, šiukšlės, svarbus ir pagrindinė pašto dežutė
– Įsitikinkite ar tikrinate teisingą elektroninio pašto adresą (nustatytą informacijos gavimui)
– Patikrinkite visus galimus aplankalus*, galimai elektroniniame pašte laiškas pasimetė viename iš jų
*nepageidaujamas, socialiniai tinklai, šiukšlės, svarbus ir pagrindinė pašto dežutė
Iš kokio elektroninio pašto adreso siunčiate laiškus?
Atsižvelgdami į el. laiško temą, el. laiškus siunčiame iš šių el. pašto adresų:
– saskaitos@go3.lt – klientai, pasirašę Go3 sutartį 12 ar 24 mėnesiams, gaus informaciją apie savo mėnesio sąskaitą.
– id.lt@tv3group.eu – mes naudojame norėdami padėti pakeisti ar nustatyti naują slaptažodį
– account@go3.lt – naudojame jį informuodami apie svarbius Go3 paslaugos ar sutarties pakeitimus.
vod@mail.go3.lt – šis el. pašto adresas naudojamas naujienlaiškiams siųsti. Mes naudojame jį norėdami pranešti apie įvairias naujienas .
– saskaitos@go3.lt – klientai, pasirašę Go3 sutartį 12 ar 24 mėnesiams, gaus informaciją apie savo mėnesio sąskaitą.
– id.lt@tv3group.eu – mes naudojame norėdami padėti pakeisti ar nustatyti naują slaptažodį
– account@go3.lt – naudojame jį informuodami apie svarbius Go3 paslaugos ar sutarties pakeitimus.
vod@mail.go3.lt – šis el. pašto adresas naudojamas naujienlaiškiams siųsti. Mes naudojame jį norėdami pranešti apie įvairias naujienas .
Negavau automatinio elektroninio laiško
Jeigu turėjote gauti elektroniniu paštu laišką iš mūsų sistemos, bet ne Klientų aptarnavimo linijos (pavyzdžiui: registracijos, slaptažodžio atstatymo), prašome dar kartą atstatykite slaptažodį paspaudus ant šios nuorodos: https://go3.lt/subscriber/password/request