1. Pagrindinis
  2. Techninė pagalba
  3. Negaunate SMS pranešimo arba elektroninio laiško

Negaunate SMS pranešimo arba elektroninio laiško

Kiek laiko užtruks, kol mane pasieks SMS žinutė arba elektroninis laiškas?
Prašome patikrinti ar SMS žinutė arba elektroninis laiškas Jus jau turėjo pasiekti:

–          SMS žinutė: Iki 10 minučių
–          Automatiniai elektroniniai laiškai: adresatą pasiekia per 10 minučių, nuo atlikto veiksmo Go3 platformoje
–          Klientų aptarnavimas*: elektroniniai laiškai yra atsakomi per 72 valandas nuo to, kai laiškas mus pasiekė
*elektroninių laiškų atsakymas per partnerius gali skirtis nuo jų atsakymo laiko, mes rekomenduojame palaukti panašų laiką, kaip ir pas mus (72 valandas) ir jeigu Jus negaunate atsakymo, susisiekite su jais pakartotinai.
Ką daryti, jeigu nesulaukiau elektroninio laiško?
–          Rekomenduojame įsitikinti, jog turėjote gauti laišką elektroniniu paštu, bet ne SMS žinutę (rekomenduojame reguliariai pasitikrinti ar negavote SMS žinutės iš mūsų)
–        Įsitikinkite ar tikrinate teisingą elektroninio pašto adresą (nustatytą informacijos gavimui)
–          Patikrinkite visus galimus aplankalus*, galimai elektroniniame pašte laiškas pasimetė viename iš jų

*nepageidaujamas, socialiniai tinklai, šiukšlės, svarbus ir pagrindinė pašto dežutė
Iš kokio elektroninio pašto adreso siunčiate laiškus?
Laiškus siunčiame per du skirtingus elektroninio pašto adresus, priklausomai nuo to, kokiu klausimu laiškas Jums bus siunčiamas:

– id.lt@tv3group.eu
– account@go3.lt

Mes turime du automatiniams atsakymams skirtus elektroninio pašto adresus, priklausomai nuo to ar yra išspręstas Jūsų klausimas. Tai yra todėl, jog paspartintume atsakymo į Jūsų klausimą procesą.

vod@mail.go3.lt  – šis elektroninio pašto adresas yra naudojamas naujienlaiškių siuntimui. Juo informuojame apie įvairias naujienas Go3.
Negavau automatinio elektroninio laiško
Jeigu turėjote gauti elektroniniu paštu laišką iš mūsų sistemos, bet ne Klientų aptarnavimo linijos (pavyzdžiui: registracijos, slaptažodžio atstatymo), prašome dar kartą atstatykite slaptažodį paspaudus ant šios nuorodos: https://go3.lt/subscriber/password/request

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! Tai padaryti galite pažymėję tekstą ir paspaudę klavišų kombinaciją kompiuteryje: Ctrl+Enter.

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: