Nesijaudinkite, jeigu Jūs neprisimenate savo prisijungimo duomenų (prisijungimo vardo bei slaptažodžio ar abiejų), Jūs galite labai paprastai atstatyti.
Neprisimenu slaptažodžio
Tam, kad galėtumėte atkurti pamirštą slaptažodį, Jums reikia paspausti mygtuką „Pamiršote?”, suvesti el. paštą arba telefono numerį kuriuo yra registruota paslauga. El. paštu arba SMS žinute gausite kodą kurį suvedus galėsite susikurti naują slaptažodį.
Kad Jums būtų lengviau, mes parengėme instrukciją, kaip tai atlikti, kurią galite rasti šioje nuorodoje.
Svarbu: slaptažodį galima pakeisti tik naudojantis interneto naršykle kompiuteryje.
Kad Jums būtų lengviau, mes parengėme instrukciją, kaip tai atlikti, kurią galite rasti šioje nuorodoje.
Svarbu: slaptažodį galima pakeisti tik naudojantis interneto naršykle kompiuteryje.
Neprisimenu prisijungimo vardo
Jeigu už Go3 paslaugą mokate per mūsų partnerius (Home3, Bite, Tele2), tuomet prašome susisiekti su jų klientų aptarnavimo centru, jie Jums tikrai padės.
Jeigu matote tiesioginius nuskaitymus už Go3 nuo banko sąskaitos, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo komanda (kontaktai čia), pateikite savo turimą mokėjimo išrašą jiems kartu su 4 paskutiniais banko kortelės skaičiais, nuo kurios vyksta nuskaitymas ir mes padėsime rasti Jūsų paskyros duomenis.
Jeigu matote tiesioginius nuskaitymus už Go3 nuo banko sąskaitos, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo komanda (kontaktai čia), pateikite savo turimą mokėjimo išrašą jiems kartu su 4 paskutiniais banko kortelės skaičiais, nuo kurios vyksta nuskaitymas ir mes padėsime rasti Jūsų paskyros duomenis.
Prisimenu duomenis, tačiau negaliu prisijungti
Taip gali nutikti tuo atveju, kai prisijungimo duomenis suvedate neteisingai. Atidžiai peržiūrėkite suvestus duomenis (el. pašto adresą ar telefono numerį). Patikrinkite ar yra visi reikiami simboliai.
Prieš vesdami slaptažodį įsitikinkite, kad nustatyti teisingi kalbos nustatymai ir ar nėra įjungta didžiųjų raidžių funkcija (angl. caps lock).
Jeigu viską suvedėte teisingai, prisijungti prie paskyros turi pavykti sėkmingai. Jeigu vis tiek nepavyksta prisijungti, rekomenduojame susikurti naują slaptažodį pasinaudojant slaptažodžio priminimu (mygtuku „Pamiršote?”).
Prieš vesdami slaptažodį įsitikinkite, kad nustatyti teisingi kalbos nustatymai ir ar nėra įjungta didžiųjų raidžių funkcija (angl. caps lock).
Jeigu viską suvedėte teisingai, prisijungti prie paskyros turi pavykti sėkmingai. Jeigu vis tiek nepavyksta prisijungti, rekomenduojame susikurti naują slaptažodį pasinaudojant slaptažodžio priminimu (mygtuku „Pamiršote?”).
Negaunu SMS su atkūrimo kodu
Įsitikink, kad įvestas teisingas telefono numeris susietas su Go3 paskyra.
SMS turi pasiekti tave ne ilgiau nei per 10min.
SMS turi pasiekti tave ne ilgiau nei per 10min.
Negaunu elektroninio laiško su atkūrimo kodu
Kodas visada bus siunčiamas SMS žinute, jei esate nurodę telefono numerį prie Go3 paskyros. Patikrink savo telefoną.
Kitu atveju rekomenduojame patikrinti nepageidaujamų laiškų (spam) vietą elektroniniame pašte. Retai, tačiau kartais laiškas patenka ten.
Kitu atveju rekomenduojame patikrinti nepageidaujamų laiškų (spam) vietą elektroniniame pašte. Retai, tačiau kartais laiškas patenka ten.