Atšaukti mokėjimai

Dėl tam tikrų priežasčių bandant atsisakaityti už Go3 paslaugas, galite matyti pranešimą, jog Jūsų mokėjimas buvo atšauktas. Tai dažniausiai nutinka dėl kelių priežasčių, jeigu tai nėra viena iš išvardintų priežasčių, rekomenduojame kreptis į savo banko Klientų aptarnavimą.

Jeigu Jūsų mokėjimas buvo atšauktas ir Jūsų prenumerata yra nutraukta: prašome užsisakyti / atnaujinti planą Paskyros nustatymų lange. Kaip tai padaryti, skaitykite paspaudę šią nuorodą: https://pagalba.go3.lt/article/plano-pakeitimas/

Trūksta lėšų banko sąskaitoje
Jeigu esate užsisakę Go3 prenumeratą, įsitikinkite, jog Jūs nuskaitymų dieną turite pakankamai lėšų banko sąskaitoje.

Jeigu Jūs esate tikri, jog Jūsų banko sąskaitoje, kurios mokėjimo kortelės duomenis esate nurodę, yra pakankamai lėšų, tuomet rekomenduojame susipažinti su kitomis priežastimis.
Netinkamas kortelės tipas
Mokėjimo kortelė gali būti naudojama, jeigu ji atitinka tam tikrus reikalavimus (CVV / CVC / CID numeris yra kortelės galinėje dalyje)

Žemiau nurodytas pavyzdys, kaip turi atrodyti tinkama mokėjimo kortelė. Jeigu Jūs nesate tikri ar Jūsų kortelė atrodo būtent štai taip, kreipkitės į savo banko Klientų aptarnavimą, jog gautumėte patikslinimą dėl kortelės tinkamumo.

Internetinis atsiskaitymas
Ši funkcija banke leidžia blokuoti arba leisti atlikti mokėjimus mokėjimo kortele internete. Kaip šią funkciją įjungti / išjungti rekomenduojame kreiptis į banko Klientų aptarnavimą arba susipažinti su banke esančia dažniausiai užduodamų klausimų skiltimi.
Kortelės galiojimas yra pasibaigęs
Rekomenduojame patikrinti Jūsų mokėjimo kortelės priekinėje dalyje esančią datą, kuri nurodo iki kada galioja Jūsų kortelė.

Ant kortelės yra nurodyti du skaičiai (metai / mėnesis), kurie nurodo iki kada galioja Jūsų kortelė. Jeigu Jūsų kortelė nebegalioja, rekomenduojame:
– Naudoti kitą mokėjimo kortelę arba atsiskaitymo būdą
– Kreiptis į banko Klientų aptarnavimą dėl mokėjimo kortelės atsinaujinimo. Atsinaujinus kortelę galėsite sėkmingai atlikti mokėjimą.

Neužpildyta „Pažink savo Klientą“ anketa
Dalis bankų renka būtinąją informaciją iš Jūsų, remiantis teisiniais įstatymais.

Jeigu ši anketa nebūna užpildyta, dalis bankų riboja atsiskaitymą mokėjimo kortelėmis.

Mes rekomenduojame kreiptis į savo banko Klientų aptarnavimą, jog gautumėte daugiau informacijos.
Reikia patvirtinti kortelės duomenis
Rekomenduojame patikrinti Jūsų mokėjimo kortelės priekinėje dalyje esančią datą, kuri nurodo iki kada galioja Jūsų kortelė.

Ant kortelės yra nurodyti du skaičiai (metai / mėnesis), kurie nurodo iki kada galioja Jūsų kortelė. Jeigu Jūsų kortelė nebegalioja, rekomenduojame:
– Naudoti kitą mokėjimo kortelę arba atsiskaitymo būdą
– Kreiptis į banko Klientų aptarnavimą dėl mokėjimo kortelės atsinaujinimo. Atsinaujinus kortelę galėsite sėkmingai atlikti mokėjimą.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! Tai padaryti galite pažymėję tekstą ir paspaudę klavišų kombinaciją kompiuteryje: Ctrl+Enter.

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: