Kai naudojatės Go3, kartais gali pasirodyti klaidų pranešimai. Jie padeda suprasti, kas nutiko ir kaip tai išspręsti. Žemiau rasite dažniausiai pasitaikančius pranešimus su paaiškinimais ir sprendimais.
📞 Reikia pagalbos?
Susisiekite su Go3 klientų aptarnavimu:
💬 Internetinis pokalbis
📧 El. paštas: info@go3.lt
📱 Darbo laikas: Pirmadienis – penktadienis 08:00 – 20:00
Savaitgaliai ir šventinės dienos: 8:00 – 16:30
🕒Nepamirškite – mūsų pokalbių botas pasiruošęs padėti 24/7!
💡 Patarimas:
📸 Ekrano nuotrauka + klaidos kodas = greitesnė pagalba!
🔐 Prieigos ir autentifikacijos klaidos
GE/E/IC – Bendro pobūdžio klaida
Kai kuriais atvejais neįmanoma nustatyti klaidos priežasties, todėl reikalingas išsamesnis tyrimas. Pirmiausia rekomenduojame iš naujo paleisti Go3 programėlę arba televizorių.
INT001 – Vidinė klaida
Prisijungiant per socialinius tinklus gali pasirodyti šis pranešimas. Rekomenduojame susisiekti su mumis arba sukurti naują slaptažodį ir prisijungti su juo.
COM002 – Neteisingas telefono numerisOR – Techninis pertraukimas
Jei registruojatės su telefono numeriu, įsitikinkite, kad formatas teisingas ir visi skaičiai įvesti korektiškai. Pvz.: ar įvestas teisingas šalies kodas? Ar pridėti visi simboliai kaip +371 arba 00371?
SUB015 – El. paštas jau registruotas
Šis pranešimas rodomas, jei el. paštas jau buvo įvestas ir užregistruotas sistemoje. Negalima su tuo pačiu el. paštu registruoti dviejų prenumeratų.
Atnaujinkite slaptažodį arba susisiekite su partneriais (Home3, Bitė, Tele2).
Atnaujinkite slaptažodį arba susisiekite su partneriais (Home3, Bitė, Tele2).
SUB031 – Naudotojas nepatvirtintas
Naudotojas nepatvirtintas Go3 sistemoje. Susisiekite su klientų aptarnavimu.
AUT001 – Reikalinga autorizacija
Įsitikinkite, kad Go3 programėlė yra atnaujinta. Naujausias versijas rasite čia. Jei problema išlieka, atsijunkite ir prisijunkite iš naujo.
VER001 – Netinkamai įvestas arba pasibaigusio galiojimo patvirtinimo kodas
Šis pranešimas gali pasirodyti dviem atvejais:
Šis pranešimas gali pasirodyti dviem atvejais:
– Įvestas kodas su klaida. Patikrinkite, ar kodas įvestas tiksliai pagal gautą žinutę.
– Kodo galiojimo laikas pasibaigė (SMS kodas galioja 15 min., el. pašto kodas – 24 val.). Norėdami gauti naują kodą, pakartokite veiksmus.
Jei tai buvo registracijos el. paštas, rekomenduojame atnaujinti slaptažodį. Instrukcijas rasite čia.
– Kodo galiojimo laikas pasibaigė (SMS kodas galioja 15 min., el. pašto kodas – 24 val.). Norėdami gauti naują kodą, pakartokite veiksmus.
Jei tai buvo registracijos el. paštas, rekomenduojame atnaujinti slaptažodį. Instrukcijas rasite čia.
COM001 – Neteisingas el. pašto formatas
Patikrinkite, ar el. paštas įvestas teisingai.
SUB048 – Pasibaigęs slaptažodžio atstatymo laikas
Šis pranešimas rodomas, jei slaptažodis nebuvo sukurtas per 24 val. nuo registracijos.
Norėdami sukurti slaptažodį:
– Apsilankykite slaptažodžio atnaujinimo puslapyje čia;
– Įveskite registracijos duomenis;
– Sukurkite slaptažodį per 15 min. nuo naujo el. laiško gavimo.
Kadangi tai antras el. laiškas, jis gali patekti į „junk/spam/socialiniai tinklai“ aplankus – patikrinkite juos.
Norėdami sukurti slaptažodį:
– Apsilankykite slaptažodžio atnaujinimo puslapyje čia;
– Įveskite registracijos duomenis;
– Sukurkite slaptažodį per 15 min. nuo naujo el. laiško gavimo.
Kadangi tai antras el. laiškas, jis gali patekti į „junk/spam/socialiniai tinklai“ aplankus – patikrinkite juos.
SUB030 – Naudotojas neegzistuoja
ei matote šį pranešimą, sistema neranda tokio naudotojo. Susisiekite su mumis.
SUB009 – Neteisingas naudotojo vardas arba slaptažodis
Tikėtina, kad įvestas neteisingas naudotojo vardas arba slaptažodis.
DE/S/ED – naudojamas įrenginys yra „rootintas“
Šis pranešimas reiškia, kad įrenginys, kurį bandote naudoti, yra „rootintas“, t. y. jam suteiktos root (administratoriaus) teisės. Tai reiškia, kad įrenginio operacinė sistema buvo modifikuota, leidžiant vartotojui keisti sistemos nustatymus, pakeisti ar redaguoti sistemos programas, įdiegti pasirinktines temas ir naudoti specializuotas programėles, kurios nėra prieinamos standartiniuose įrenginiuose.
Dėl saugumo priežasčių Go3 nepalaiko ir ateityje nepalaikys „rootintų“ įrenginių.
Dėl saugumo priežasčių Go3 nepalaiko ir ateityje nepalaikys „rootintų“ įrenginių.
🌍 Regiono ir prieigos apribojimai
GEO001 – Jūsų IP adresas nėra ES/EEE zonoje arba naudojamas VPN / tarpinis serveris
Patikrinkite:
– ar patvirtinote savo buvimo vietą telefonu – tai galite padaryti čia;
– ar jūsų tinkle naudojamas VPN. Norėdami jį išjungti, eikite į interneto nustatymus arba susisiekite su savo interneto tiekėju. Go3 negali to padaryti už jus.
– ar patvirtinote savo buvimo vietą telefonu – tai galite padaryti čia;
– ar jūsų tinkle naudojamas VPN. Norėdami jį išjungti, eikite į interneto nustatymus arba susisiekite su savo interneto tiekėju. Go3 negali to padaryti už jus.
GEO002 – Buvimo vieta yra už ES/EEE ribų
Žr. aukščiau pateiktą GEO001 klaidos paaiškinimą – IP adresas nustatytas už ES/EEE zonos ribų.
💳 Mokėjimo ir nuomos klaidos
PRO005 – Produktas nėra suplanuotas peržiūrai
Patikrinkite, ar paskutinis mokėjimas buvo sėkmingas. Jei mokėjimas įvykdytas, bet klaida kartojasi – susisiekite su klientų aptarnavimo komanda.
CRM001 – Nepavyksta išsinuomoti filmo
Gali būti, kad pasiekėte mokėjimo kortelės limitą arba kortelės galiojimo laikas pasibaigęs.
ITE016 – Turinys neapmokėtas
Patikrinkite nuomos laiką ir mokėjimo būseną.
📺 Turinio ir vaizdo atkūrimo klaidos
CC/F/ED – Nepavyko parodyti turinio
Patikrinkite įrenginio techninius reikalavimus.
BLA001 – Juodas ekranas
Susisiekite su klientų aptarnavimo komanda, nurodydami kanalą.
ME/R/DE – Sugadintas vaizdo failas
Turinio negalima rodyti dėl buvimo vietos ar licencijavimo apribojimų.
Go3 paslauga prieinama visose ES/EEE šalyse.
– Patvirtinkite buvimo vietą telefonu – spauskite čia;
– Išjunkite VPN – eikite į interneto nustatymus arba susisiekite su tiekėju.
Go3 paslauga prieinama visose ES/EEE šalyse.
– Patvirtinkite buvimo vietą telefonu – spauskite čia;
– Išjunkite VPN – eikite į interneto nustatymus arba susisiekite su tiekėju.
ME/R/RK – Tinklo klaida
Susijusi su interneto ryšiu.
Paleiskite iš naujo maršrutizatorių, programėlę arba televizorių.
Paleiskite iš naujo maršrutizatorių, programėlę arba televizorių.
PL/N/ED – Nepavyko įkelti turinio
Susijusi su konkretaus TV turinio peržiūra arba interneto ryšiu.
Paleiskite iš naujo maršrutizatorių, programėlę arba televizorių.
Paleiskite iš naujo maršrutizatorių, programėlę arba televizorių.
PL/V/ON – Netinkama užklausa
Bandant paleisti turinį įvyko klaida.
– Bandykite paleisti turinį dar kartą;
– Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių
– Bandykite paleisti turinį dar kartą;
– Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių
PL/V/ER – Vaizdo nustatymų klaida
Dažniausiai pasirodo, kai TV prijungtas prie kito įrenginio.
Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių.
Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių.
PR/Y/ED – Grotuvo paruošimo klaida
Dažniausiai pasirodo, kai TV prijungtas prie kito įrenginio.
Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių.
Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių.
ME/F/AD – Netinkamas kodas
Susijusi su konkretaus TV turinio peržiūra ir/arba interneto ryšiu.
Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių.
Paleiskite iš naujo Go3 programėlę arba televizorių.
DE/A/LT – Nežinoma klaida
Patikrinkite įrenginio techninius reikalavimus. Jei įrenginys ir programėlė atnaujinti, o interneto greitis pakankamas – susisiekite su klientų aptarnavimu.
VID009 – Vaizdo sesija baigta
Mobiliuosiuose įrenginiuose įsitikinkite, kad Go3 programėlė atnaujinta.
Televizoriuje tai gali būti susiję su ilga neaktyvumo trukme. Jei negalite tęsti peržiūros – paleiskite programėlę iš naujo.
Televizoriuje tai gali būti susiję su ilga neaktyvumo trukme. Jei negalite tęsti peržiūros – paleiskite programėlę iš naujo.
PRO012 – Programos įrašas neegzistuoja
Dažniausiai susijusi su turiniu, kurį bandote žiūrėti, ir/arba interneto ryšiu.
– Bandykite paleisti turinį dar kartą;
– Paleiskite iš naujo Go3 programėlę, televizorių arba maršrutizatorių.
– Bandykite paleisti turinį dar kartą;
– Paleiskite iš naujo Go3 programėlę, televizorių arba maršrutizatorių.
VI/I/ED – vaizdo sesija baigta
Šis pranešimas reiškia, kad viršytas vienu metu žiūrimų įrenginių limitas. Tai reiškia, kad Go3 paskyra šiuo metu naudojama keliuose įrenginiuose vienu metu, viršijant leistiną skaičių (maks. 2 įrenginiai vienu metu).
DR/R/OR – nepavyko sugeneruoti medijos raktų
Šis pranešimas rodomas, kai televizorius nesugeba gauti reikiamo DRM (skaitmeninių teisių valdymo) rakto iš Go3 sistemos. Tai gali įvykti, jei įrenginys negrąžina mūsų sistemai reikalingo rakto, kuris būtinas turinio atkūrimui.
Ką daryti?
Dažniausiai šią problemą išsprendžia paprastas televizoriaus paleidimas iš naujo. Išjunkite televizorių visiškai (ne tik su pulteliu, bet ir atjunkite nuo elektros kelioms sekundėms), tada vėl įjunkite.
Jei problema kartojasi:
Įsitikinkite, kad televizoriaus programinė įranga yra atnaujinta į naujausią versiją.
Pabandykite iš naujo paleisti Go3 programėlę.
Jei reikia, pašalinkite ir iš naujo įdiekite programėlę.
Ką daryti?
Dažniausiai šią problemą išsprendžia paprastas televizoriaus paleidimas iš naujo. Išjunkite televizorių visiškai (ne tik su pulteliu, bet ir atjunkite nuo elektros kelioms sekundėms), tada vėl įjunkite.
Jei problema kartojasi:
Įsitikinkite, kad televizoriaus programinė įranga yra atnaujinta į naujausią versiją.
Pabandykite iš naujo paleisti Go3 programėlę.
Jei reikia, pašalinkite ir iš naujo įdiekite programėlę.
PL/R/OR – nežinoma vaizdo atkūrimo klaida programėlėje
Pirmiausia rekomenduojame tiesiog paspausti „atgal“ (back) mygtuką televizoriaus pultelyje ir pabandyti paleisti turinį dar kartą.
Jei tai nepadeda – paleiskite televizorių iš naujo.
Jei tai nepadeda – paleiskite televizorių iš naujo.
⚙️ Techninės klaidos ir įrenginių prijungimas
OTC002 – Netinkamas kodas TV prijungimui
Ši klaida pasirodo, kai prijungiant TV įrenginį kodas įvedamas tekstu.
Sugeneruokite naują kodą ir įveskite jį iš naujo.
Sugeneruokite naują kodą ir įveskite jį iš naujo.
TE/A/OR – Techninis pertraukimas
Tai ne klaida, o mūsų pranešimas! Tam tikru metu atnaujiname programėlę arba atliekame trumpus techninius darbus, kad užtikrintume geriausią paslaugų kokybę.
Rekomenduojame atsisiųsti Go3 iš naujo po 15 minučių arba per valandą. Ačiū už supratimą!
Rekomenduojame atsisiųsti Go3 iš naujo po 15 minučių arba per valandą. Ačiū už supratimą!