Kodėl neveikia Go3?

Go3 neveikia taip kaip tikėjotės? Susiduriate su nesklandumais bandydami žiūrėti turinį? Neveikia iš viso?

Mes tam ir esame, jog Jums padėtume!

Kad ir kokiame įrenginyje naudojatės paslauga, pirmiausia rekomenduojame įsitikinti ar sėkmingai prisijungėte prie savo paskyros. Žemiau rasite informaciją, kaip elgtis, jeigu susiduriate su nesklandumais naudojantis paslauga ir ką daryti kai prie paskyros nepavyksta prisijungti.

Nepavyksta prisijungti prie paskyros
Pirmiausia įsitikinkite, kad

Įvedėte teisingus prisijungimo duomenis (el. pašto adresą ar telefono numerį), su kuriais užsakėte paslaugą.

Įsitikinkite ar teisingai suvedėte slaptažodį – Jeigu el. pašto adresas/telefono numeris, su kuriuo užsakyta paslauga įvestas teisingai, įsitikinkite, kad slaptažodis kurį suvedėte taip pat teisingas (svarbu: suvesdami slaptažodį įsitikinkite kad parinkti tinkami kalbos nustatymai ir vedami teisingi simboliai).

Jeigu suvedus duomenis teisingai prie paskyros nepavyksta prisijungti, pasinaudokite slaptažodžio priminimu paspausdami „Pamiršote?“ (šį pasirinkimą matysitę prisijungdami kompiuteryje arba telefone), ir suvedus savo duomenis gausite kodą el. paštu arba telefonu, su kuriuo galėsite susikurti naują slaptažodį.

Jeigu prie paskyros prisijungti nepavyksta ir su nauju slaptažodžiu, prašome susisiekti su mūsų klientų aptarnavimo komanda ir mes padėsime išspręsti Jūsų situaciją. .

Jei prie paskyros prisijungti pavyko, tačiau vis dar negalite mėgautis Go3 turiniu, iš žemiau esančio sąrašo pasirinkite įrenginį kuriuo naudojatės, ten rasite galimas priežastis bei patarimus kaip jas pašalinti.
Klaidos pranešimas ekrane
Jeigu negalite naudotis Go3 paslauga ir matote klaidos pranešimą, patikrinti jo reikšmę ir rasti rekomendacijas ką atlikti galite paspaudę ant šios nuorodos.
Neveikia Go3 naudojantis kompiuteriu interneto naršyklėje
Pirmiausia įsitikinkite, kad:

Prisijungėte prie savo paskyros, kuriai užsakytas paslaugos planas – prisijungus prie paskyros kuriai neužsakytas joks Go3 planas, negalėsite mėgautis mūsų turiniu. Koks planas užsakytas Jūsų paskyrai galite patikrinti savo paskyros nustatymuose. Daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite šioje nuorodoje. Jeigu nepavyksta prisijungti prie paskyros, sekite žingsnius aukščiau esančiame punkte.

Užsakytas tinkamas paslaugos planas – prašome patikrinti ar Jūsų turimame plane yra turinys, kurį norite žiūrėti. Jog susipažintumėte su planais ir jų turiniu spauskite ant šios nuorodos.

Jūsų naršyklėje išjungtas adBlock įrankis – Go3 internetinio turinio platforma neturi jokių reklamų. Rekomenduojame išjungti šį įskiepį mūsų tinklalapyje, jog galėtumėte mėgautis geriausiu turiniu.

Jūsų naršyklė yra atnaujinta – Jeigu nesate tikri ar turite naujausią naršyklės versiją, rekomenduojame susipažinti su naršyklės atnaujinimo informaciją paspaudus šią nuorodą.

Neviršijote įrenginių limito – Go3 paslauga vienu metu galite naudotis per 2 skirtingus įrenginius (per 3, jeigu turite Go3 Android imtuvą). Su šia informacija rekomenduojame susipažinti šiame puslapyje.

Esate EU/EEE šalyje – jeigu paslauga naudojatės ne EU/EEE šalyje, galite matyti pranešimą, jog turinys ribojamas dėl Jūsų vietovės. Mūsų paslauga galima naudotis ES/EEE šalyse (patvirtinus lietuvišką telefono numerį). Su šia informacija susipažinti galite paspaudę šią nuorodą.

Nėra įjungtas vaikų rėžimas – jeigu nematote dalies kanalų, ir Jūsų Go3 fonas yra pilkos spalvos, Jūs esate įjungę vaikų rėžimą. Daugiau informacijos ir kaip jį išjungti skaitykite paspaudę šią nuorodą.

Interneto greitis yra pakankamas – jeigu Jūsų interneto greitis bus lėtas, gali nepavykti naudotis visais Go3 teikiamais privalumais ir mėgautis turiniu kokybiškai. Geriausiam paslaugos veikimui mes rekomenduojame turėti bent 10Mbp/s interneto greitį. Su Go3 techniniais reikalavimais susipažinkite paspausdami šią nuorodą.

Neveikia Go3 telefone/planšetiniame kompiuteryje
Pirmiausia įsitikinkite, kad:

Naudojatės mobiliąja programėle – tam, kad galėtumėte naudotis Go3 telefone, Jums reikia atsisiųsti bei naudotis „Go3 Lietuva“ mobilia aplikacija, kurią galite atsisiųsti paspausdami žemiau nurodytų nuorodų:
Android mobilūs įrenginiai: ATSISIŲSTI
Apple (iOS) mobilūs įrenginiai: ATSISIŲSTI

Mobiliosos programėlės versija yra naujausia – jeigu paslauga nepavyksta naudotis, ar pastebėjote, kad programėlė veikia netinkamai, rekomenduojame ją atnaujinti į naujausią versiją. Telefono programėlių nustatymuose galite patikrinti savo programėlės versiją, arba apsilankyti Google Play (Android įrenginiams) arba iTunes (iOS įrenginiams) parduotuvėse ir patikrinti ar nėra išleista naujesnė programėlės versija. Naujausias programėlių versijas galite matyti šio puslapio apačioje.

Prisijungėte prie savo paskyros, kuriai užsakytas paslaugos planas – prisijungus prie paskyros kuriai neužsakytas joks Go3 planas, negalėsite mėgautis mūsų turiniu. Koks planas užsakytas Jūsų paskyrai galite patikrinti savo paskyros nustatymuose. Daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite šioje nuorodoje. Jeigu nepavyksta prisijungti prie paskyros, sekite žingsnius aukščiau esančiame punkte.

Užsakytas tinkamas paslaugos planas – prašome patikrinti ar Jūsų turimame plane yra turinys, kurį norite žiūrėti. Jog susipažintumėte su planais ir jų turiniu spauskite ant šios nuorodos.

Neviršijote įrenginių limito – Go3 paslauga vienu metu galite naudotis per 2 skirtingus įrenginius (per 3, jeigu turite Go3 Android imtuvą). Su šia informacija rekomenduojame susipažinti šiame puslapyje.

Esate EU/EEE šalyje – jeigu paslauga naudojatės ne EU/EEE šalyje, galite matyti pranešimą, jog turinys ribojamas dėl Jūsų vietovės. Mūsų paslauga galima naudotis ES/EEE šalyse (patvirtinus lietuvišką telefono numerį). Su šia informacija susipažinti galite paspaudę šią nuorodą.

Nėra įjungtas vaikų rėžimas – jeigu nematote dalies kanalų, ir Jūsų Go3 fonas yra pilkos spalvos, Jūs esate įjungę vaikų rėžimą. Daugiau informacijos ir kaip jį išjungti skaitykite paspaudę šią nuorodą.

Interneto greitis yra pakankamas – jeigu Jūsų interneto greitis bus lėtas, gali nepavykti naudotis visais Go3 teikiamais privalumais ir mėgautis turiniu kokybiškai. Geriausiam paslaugos veikimui mes rekomenduojame turėti bent 10Mbp/s interneto greitį. Su Go3 techniniais reikalavimais susipažinkite paspausdami šią nuorodą.
Neveikia Go3 televizoriuje
Pirmiausia įsitikinkite, kad:

Jūsų televizorius atitinka techninius reikalavimus – kokie techniniai reikalavimai taikomi televizoriui norint mėgautis Go3 turiniu, galite patkrinti šioje nuorodoje.

Esate parsisiuntę programėlę skirtą Jūsų televizoriui – jeigu Jūsų televizorius atitinka techninius reikalavimus, įsitikinkite kad televizoriuje įdiegta „Go3 Lietuva“ programėlė.

Naudojate naujausią programėlės versiją – jeigu paslauga nepavyksta naudotis, ar pastebėjote, kad programėlė veikia netinkamai, rekomenduojame ją atnaujinti į naujausią versiją. Tai padaryti galite nuėję į savo televizoriuje esančią programėlių parduotuvę. Naujausias programėlių versijas galite matyti šio puslapio apačioje.

Prisijungėte prie savo paskyros, kuriai užsakytas paslaugos planas – prisijungus prie paskyros kuriai neužsakytas joks Go3 planas, negalėsite mėgautis mūsų turiniu. Koks planas užsakytas Jūsų paskyrai galite patikrinti savo paskyros nustatymuose. Daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite šioje nuorodoje. Jeigu nepavyksta prisijungti prie paskyros, sekite žingsnius aukščiau esančiame punkte.

Televizorius yra pridėtas prie naudojamos paskyros – informaciją kaip pridėti televizorių prie savo Go3 paskyros, kad galėtumėte turiniu mėgautis ir per didelius ekranus skaitykite šioje nuorodoje.

Užsakytas tinkamas paslaugos planas – prašome patikrinti ar Jūsų turimame plane yra turinys, kurį norite žiūrėti. Jog susipažintumėte su planais ir jų turiniu spauskite ant šios nuorodos.

Neviršijote įrenginių limito – Go3 paslauga vienu metu galite naudotis per 2 skirtingus įrenginius (per 3, jeigu turite Go3 Android imtuvą). Su šia informacija rekomenduojame susipažinti šiame puslapyje.

Esate EU/EEE šalyje – jeigu paslauga naudojatės ne EU/EEE šalyje, galite matyti pranešimą, jog turinys ribojamas dėl Jūsų vietovės. Mūsų paslauga galima naudotis ES/EEE šalyse (patvirtinus lietuvišką telefono numerį). Su šia informacija susipažinti galite paspaudę šią nuorodą.

Nėra įjungtas vaikų rėžimas – jeigu nematote dalies kanalų, ir Jūsų Go3 fonas yra pilkos spalvos, Jūs esate įjungę vaikų rėžimą. Daugiau informacijos ir kaip jį išjungti skaitykite paspaudę šią nuorodą.

Interneto greitis yra pakankamas – jeigu Jūsų interneto greitis bus lėtas, gali nepavykti naudotis visais Go3 teikiamais privalumais ir mėgautis turiniu kokybiškai. Geriausiam paslaugos veikimui mes rekomenduojame turėti bent 10Mbp/s interneto greitį. Su Go3 techniniais reikalavimais susipažinkite paspausdami šią nuorodą.
Neveikia Go3 Android imtuve (priedėlyje)
Pirmiausia įsitikinkite, kad:

Prisijungėte prie savo paskyros, kuriai užsakytas paslaugos planas – prisijungus prie paskyros kuriai neužsakytas joks Go3 planas, negalėsite mėgautis mūsų turiniu. Koks planas užsakytas Jūsų paskyrai galite patikrinti savo paskyros nustatymuose. Daugiau informacijos kaip tai padaryti rasite šioje nuorodoje. Jeigu nepavyksta prisijungti prie paskyros, sekite žingsnius aukščiau esančiame punkte.

Užsakytas tinkamas paslaugos planas – prašome patikrinti ar Jūsų turimame plane yra turinys, kurį norite žiūrėti. Jog susipažintumėte su planais ir jų turiniu spauskite ant šios nuorodos.

Imtuvas (priedėlis) yra pridėtas prie Jūsų paskyros – jeigu imtuvas buvo užsakytas naudojantis mūsų partnerių (Home3, Bite, Tele2) paslaugomis, norint įsitikinti kad imtuvas (priedėlis) pridėtas prie Jūsų paskyros, kreipkitės į juos.

Naudojate tinkamą imtuvą (priedėlį) – Go3 paslauga imtuve veiks, jeigu jį įsigijote iš mūsų ar mūsų partnerių (Home3, Bite, Tele2). Jeigu Jūs norite įsigyti Go3 Android imtuvą, spauskite ant šios nuorodos.

Neviršijote įrenginių limito – Go3 paslauga vienu metu galite naudotis per 2 skirtingus įrenginius (per 3, jeigu turite Go3 Android imtuvą). Su šia informacija rekomenduojame susipažinti šiame puslapyje.

Esate EU/EEE šalyje – jeigu paslauga naudojatės ne EU/EEE šalyje, galite matyti pranešimą, jog turinys ribojamas dėl Jūsų vietovės. Mūsų paslauga galima naudotis ES/EEE šalyse (patvirtinus lietuvišką telefono numerį). Su šia informacija susipažinti galite paspaudę šią nuorodą.

Nėra įjungtas vaikų rėžimas – jeigu nematote dalies kanalų, ir Jūsų Go3 fonas yra pilkos spalvos, Jūs esate įjungę vaikų rėžimą. Daugiau informacijos ir kaip jį išjungti skaitykite paspaudę šią nuorodą.

Interneto greitis yra pakankamas – jeigu Jūsų interneto greitis bus lėtas, gali nepavykti naudotis visais Go3 teikiamais privalumais ir mėgautis turiniu kokybiškai. Geriausiam paslaugos veikimui mes rekomenduojame turėti bent 10Mbp/s interneto greitį. Su Go3 techniniais reikalavimais susipažinkite paspausdami šią nuorodą.
Neveikia Go3 Android įrenginyje automobilyje
Deja, Go3 paslauga naudotis Android multimedijos įrenginyje, kuris yra imontuotas automobilyje galimybės nėra.

Go3 programėlę galima naudotis Android mobiliuosiuose įrenginiuose (telefonuose ir planšetiniuose kompiuteriuose). Multimedijoje, kuri integruota automobilyje, dėl įrenginio specifikos paslauga naudotis nepavyks.

Naujausios Go3 programėlių versijos

Žemiau yra sąrašas, kuriame yra nurodytos naujausios Go3 programėlių versijos. Įsitikinkite, jog naudojatės naujausia, jog galėtume pasinaudoti visais paslaugos teikiamais privalumais!

  • Android mobile 1.9.1
  • iOS mobile 3.7
  • LG TV 1.8
  • Samsung TV 1.7.0
  • Android TV 1.15.3 / Go3 priedėlis 1.16.0

Norėdami patikrinti turimą Go3 programėlės versiją, atidarę programėlę joje pasirinkite „Nustatymai“ ir tuomet pasirinkite „Apie versiją“ (pirmas matomas pasirinkimas).

Norėdami atnaujinti turimą programėlės versiją, rekomenduojame ją atsinaujinti programėlių parduotuvėje. Esant atnaujinimui – Jūs matysite pasirinkimą „Atnaujinti“.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! Tai padaryti galite pažymėję tekstą ir paspaudę klavišų kombinaciją kompiuteryje: Ctrl+Enter.

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: