Prašome apsvarstyti galimybę likti ir atšaukti savo prenumeratą vėliau. Visada yra galimybė pakeisti prenumeratos planą į aukštesnį arba žemesnį. Prašome patikrinti parinktis savo Go3 paskyros skiltyje „Tvarkyti prenumeratą“ arba susisiekti su klientų aptarnavimo komanda.
Labai gaila, jog nusprendėte atsisakyti prenumeratos. Žinoma, mes Jūsų sprendimą gerbiame ir lauksime Jūsų sugrįžtant. Norėdami atšaukti prenumeratą, pasirinkite vieną iš žemiau nurodytų pasirinkimų priklausomai nuo to kokiu būdu užsisakėte prenumeratą.
Pažymime, kad pinigai už prenumeratą grąžinti nebus, kadangi prenumerata nutrūks nuo tada, iki kada ji yra apmokėta. Iki tol Jūs galite mėgautis turiniu, nors prenumeratos jau atsisakėte.
Vis dėl to, jeigu Jūsų sprendimas yra galutinis, mes jį gerbiame ir visada lauksime Jūsų sugrįžtant.
Prenumeratą galite atšaukti pasirinkę „Mano paskyra” skiltį (ją rasite viršuje dešinėje pusėje po profilio nuotrauka). Skiltyje „Informacija apie planą” rinkitės „Atsisakyti prenumeratos”. Pasirinkus atsisakyti prenumeratos, Jums gali pasirodyti langas su kitais pasiūlymais (kurie manome, kad gali Jus sudominti), todėl tikrai rekomenduojame apsvarstyti pasilikti!
Jeigu persigalvosi, tuomet galėsite paprastai atnaujinti savo prenumeratą, paspaudęs ant „Tęsti prenumeratą“ mygtuko. Šį mygtuka galima rasti pagrindiniame puslapyje bei „Mano paskyra“ lange.
Jeigu nematote pasirinkimo „Atsisakyti prenumeratos“, tam gali būti kelios priežastys:
– Jūs jau esate atšaukę prenumeratą
– Kartu su kitomis paslaugomis esate užsisakę prenumeratą per mūsų partnerius (Home3, Bite, Tele2 – jei paslaugą užsakėte per partnerius ir norite jos atsisakyti, žiūrėkite žemiau esančią informaciją) arba užsisakėte terminuotą Go3 paslaugą.
– Bandote atsisakyti prenumeratos per televizorių ar mobilią aplikaciją. Tai atlikti galite tik interneto naršyklėje kompiuteryje.
https://go3.lt/contact
Nutraukiant sutartį, nepasibaigus sutarties laikotarpiui, yra taikomi sutartyje numatyti mokesčiai.
https://www.home3.lt/kontaktai/
Paslaugų, kurios yra užsakytos per mūsų partnerius, nėra galimybės atsisakyti per Jūsų Go3 paskyrą.
https://www.bite.lt/apie/kontaktai
Paslaugų, kurios yra užsakytos per mūsų partnerius, nėra galimybės atsisakyti per Jūsų Go3 paskyrą.
https://tele2.lt/privatiems/kontaktai
Paslaugų, kurios yra užsakytos per mūsų partnerius, nėra galimybės atsisakyti per Jūsų Go3 paskyrą.
– Pasirinkus „Mano paskyra” nebus nurodyto plano skiltyje INFORMACIJA APIE PLANĄ;
– Nurodyta data iki kada yra užsakyta prenumerata INFORMACIJA APIE PLANĄ skiltyje
– Jūs esate prisijungę, bet negali žiūrėti turinio ir matote pranešimą, kad reikia pakeisti savo prenumeratą, norint žiūrėti bet kokį turinį.
Jeigu Jūsų prenumerata buvo užsakyta per partnerius, dėl paskyros ištrynimo siūlome kreiptis į juos:
Home3: https://www.home3.lt/kontaktai
Bite: https://www.bite.lt/apie/kontaktai
Tele2: https://tele2.lt/privatiems/kontaktai