1. Pagrindinis
  2. Prenumeratos klausimai
  3. Kaip atsisakyti prenumeratos?

Kaip atsisakyti prenumeratos?

Labai gaila, jog nusprendėte atsisakyti prenumeratos. Žinoma, mes Jūsų sprendimą gerbiame ir lauksime Jūsų sugrįžtant. Norėdami atšaukti prenumeratą, pasirinkite vieną iš žemiau nurodytų pasirinkimų priklausomai nuo to kokiu būdu užsisakėte prenumeratą.

Pažymime, kad pinigai už prenumeratą grąžinti nebus, kadangi prenumerata nutrūks nuo tada, iki kada ji yra apmokėta. Iki tol Jūs galite mėgautis turiniu, nors prenumeratos jau atsisakėte.

Go3 prenumerata (be sutarties)
Mums tikrai labai gaila, kad nusprendėte atsisakyti prenumeratos. Vis dėl to rekomenduojame pasilikti, mes visada stengiamės atnaujinti turinį ir pridėti naujų funkcijų, kurios Jums galėtų patikti!

Vis dėl to, jeigu Jūsų sprendimas yra galutinis, mes jį gerbiame ir visada lauksime Jūsų sugrįžtant.

Prenumeratą galite atšaukti pasirinkę „Mano paskyra” skiltį (ją rasite viršuje dešinėje pusėje po profilio nuotrauka). Skiltyje „Informacija apie planą” rinkitės „Atsisakyti prenumeratos”. Pasirinkus atsisakyti prenumeratos, Jums gali pasirodyti langas su kitais pasiūlymais (kurie manome, kad gali Jus sudominti), todėl tikrai rekomenduojame apsvarstyti pasilikti!

Jeigu persigalvosi, tuomet galėsite paprastai atnaujinti savo prenumeratą, paspaudęs ant „Tęsti prenumeratą“ mygtuko. Šį mygtuka galima rasti pagrindiniame puslapyje bei „Mano paskyra“ lange.

Jeigu nematote pasirinkimo „Atsisakyti prenumeratos“, tam gali būti kelios priežastys:
– Jūs jau esate atšaukę prenumeratą
– Kartu su kitomis paslaugomis esate užsisakę prenumeratą per mūsų partnerius (Home3, Bite, Tele2 – jei paslaugą užsakėte per partnerius ir norite jos atsisakyti, žiūrėkite žemiau esančią informaciją) arba užsisakėte terminuotą Go3 paslaugą.
– Bandote atsisakyti prenumeratos per televizorių ar mobilią aplikaciją. Tai atlikti galite tik interneto naršyklėje kompiuteryje.
Go3 (terminuota sutartis)
Jeigu turite pasirašę sutartį su Go3 bei norite nutraukti sutartį, kreipkitės į Go3 Klientų aptarnavimo specialistus. Jei paslaugą užsakėte per partnerius, žiūrėkite žemiau esančią informaciją.

https://go3.lt/contact

Nutraukiant sutartį, nepasibaigus sutarties laikotarpiui, yra taikomi sutartyje numatyti mokesčiai.
Home3
Jeigu prenumerata kartu su kitomis paslaugomis yra užsakyta iš Home3, kreipkitės į šį partnerį dėl tolimesnės informacijos.

https://www.home3.lt/kontaktai/

Paslaugų, kurios yra užsakytos per mūsų partnerius, nėra galimybės atsisakyti per Jūsų Go3 paskyrą.
Bite
Jeigu prenumerata kartu su kitomis paslaugomis yra užsakyta iš Bite, kreipkitės į šį partnerį dėl tolimesnės informacijos.

https://www.bite.lt/apie/kontaktai

Paslaugų, kurios yra užsakytos per mūsų partnerius, nėra galimybės atsisakyti per Jūsų Go3 paskyrą.
Tele2
Jeigu prenumerata kartu su kitomis paslaugomis yra užsakyta iš Tele2, kreipkitės į šį partnerį dėl tolimesnės informacijos.

https://tele2.lt/privatiems/kontaktai

Paslaugų, kurios yra užsakytos per mūsų partnerius, nėra galimybės atsisakyti per Jūsų Go3 paskyrą.

Prenumeratą galite atšaukti prisijungus prie paskyros kompiuteryje per interneto naršyklę. Televizoriuje ar mobiliuosiuse įrenginiuose šios funkcijos nematysite, todėl to atlikti nepavyks.

Kaip žinoti ar atsisakiau prenumeratos?
Jeigu prenumeratos atsisakėte sėkmingai, matysite vieną iš šių pasirinkimų:

– Pasirinkus „Mano paskyra” nebus nurodyto plano skiltyje INFORMACIJA APIE PLANĄ;
– Nurodyta data iki kada yra užsakyta prenumerata INFORMACIJA APIE PLANĄ skiltyje
– Jūs esate prisijungę, bet negali žiūrėti turinio ir matote pranešimą, kad reikia pakeisti savo prenumeratą, norint žiūrėti bet kokį turinį.
Kaip ištrinti paskyrą?
Jeigu prenumeratos atsisakėte, tačiau taip pat pageidaujate ir ištrinti Go3 paskyrą, prašome kreiptis į mūsų Klientų aptarnavimo specialistus el. paštu arba pokalbių langelyje ir jie Jūsų prašymą įgyvendins. Susisiekti su klientų aptarnavimo specilistais galite paspaudę ant šios nuorodos ir pasirinkę susisiekimo būdą.

Jeigu Jūsų prenumerata buvo užsakyta per partnerius, dėl paskyros ištrynimo siūlome kreiptis į juos:
Home3: https://www.home3.lt/kontaktai
Bite: https://www.bite.lt/apie/kontaktai
Tele2: https://tele2.lt/privatiems/kontaktai
Kodėl galiu toliau matyti turinį, nors prenumeratos atsisakiau sėkmingai?
Užsakydami prenumeratą už paslaugą sumokate į priekį, todėl jeigu už paslaugą sumokėjote neseniai, ir prenumeratos atsisakėte, paslauga dar galėsite naudotis iki kol pasibaigs mokėjimo laikotarpis.
Ką reiškia „Tęsti prenumeratą“ pasirinkimas?
Jeigu persigalvojote dėl prenumeratos nutraukimo, tuomet galima paprastai pratęsti prenumeratą, paspaudus ant „Tęsti prenumeratą“ mygtuko iki prenumeratos nutraukimo dienos.

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! Tai padaryti galite pažymėję tekstą ir paspaudę klavišų kombinaciją kompiuteryje: Ctrl+Enter.

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: