Pranešimai ekrane

Labai gaila, jog matai vieną iš klaidų pranešimų ekrane. Tačiau jie yra labai paprastai išsprendžiami bet kokiame įrenginyje! Kiekvienam iš žemiau esančiam pranešimui reikės mažiau nei 3 minučių, jog išspręstumėte situaciją.

Prašome pasirinkite matomą pasirinkimą

GE/E/IC – Bendrinis klaidos kodas
Tam tikrais atvejais, mes negalime automatiškai nustatyti to, kas nutiko. Todėl kartais gali reikėti papildomai ištirti, dėl kokių priežasčių matote šį pranešimą.

Jeigu matote šį klaidos pranešimą, visu pirma, mes rekomenduojame perkrauti televizorių (ištraukiant televizoriaus maitinimo laidą iš elektros lizdo) ir įjungiant televizorių atgal po kelių minučių. Jeigu tai nepadės, mes rekomenduojame perrašyti Go3 aplikaciją Jūsų televizoriuje. Taip pat įsitikinkite, jog naudojate naujausią programėles versiją.

Jeigu ir toliau susiduriate su šiuo nesklandumu, rekomenduojame kreiptis į Klientų aptarnavimo specialistus, kurie jums padės išspręsti nesklandumus.
AUT001 – Reikalingas autentifikavimas
Jeigu susiduriate su šiuo pranešimu išmaniuose įrenginiuose (telefone arba planšetiniame kompiuteryje), įsitikinkite, jog naudojatės naujausia Go3 programėlės versija. Naujausių programėlių sąrašą galite matyti šiame straipsnyje.

Taip pat su šiuo užrašu gali susidurti, jeigu naudojatės Go3 televizoriuje. Mes rekomenduojame Jums patikrinti ar Jūsų aplikacija yra naujausios versijos. Tai padaryti galite šiame straipsnyje. Jeigu susiduriate su nesklandumais toliau – atsijunkite nuo paskyros ir prisijunkite iš naujo.

Aukščiau aprašytiems veiksmams nepadėjus, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, jog galėtume padėti išspręsti nesklandumus.
VID009 – pasibaigė vaizdo įrašo seansas
Jeigu susiduriate su šiuo pranešimu išmaniuose įrenginiuose (telefone arba planšetiniame kompiuteryje), įsitikinkite, jog naudojatės naujausia Go3 programėlės versija. Naujausių programėlių sąrašą galite matyti šiame straipsnyje.

Taip pat su šiuo užrašu gali susidurti, jeigu naudojatės Go3 televizoriuje. Mes rekomenduojame Jums patikrinti ar Jūsų aplikacija yra naujausios versijos. Tai padaryti galite šiame straipsnyje.
PRO005 – produktas neturi aktyvaus tvarkaraščio
Jeigu matote šį pranešimą ekrane, tuomet galimai, jog yra kažkas negerai su jūsų prenumerata. Patikrinkite ar paskutinis jūsų mokėjimas buvo sėkmingas.

Jeigu mokėjimas buvo nesėkmingas, šiame straipsnyje susipažinkite su priežastimis, dėl ko tai galėjo nutikti.

Jeigu mokėjimas buvo sėkmingas, bet šį užrašą matote pakartotinai, susisiekite su Klientų aptarnavimo specialistais, jog galėtume išsiaiškinti dėl kokių priežasčių tai nutiko.
BLA001 – Užtemdytas turinys
Jeigu matote šį pranešimą, tuomet susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, informuodami apie turinio pavadinimą. Informavus mus, pasistengsime šį nesklandumą pašalinti kuo greičiau!
GEO001 – Geografinės vietovės klaida
Šis pranešimas gali atsirasti tuomet, kai Jūsų IP adresas yra atpažįstamas, kaip esantis už ES/EEE ribų. Tai gali nutikti dėl šių priežasčių

– Jūs naudojate VPN/Proxy – išjunkite ir tuomet toliau galėsite mėgautis paslaugomis
– Bandote naudotis Go3 paslauga ne ES/EEE šalyse – jeigu iš tikrųjų bandote naudotis paslaugomis ne ES/EEE šalyse, tuomet, deja, bet negalėsite matyti turinio per Go3.
– Jeigu paslauga naudojatės ES/EEE šalyse, bet neturite patvirtinto telefono numerio, tuomet jūs galite patvirtinti telefono numerį per paskyros nustatymus. Kaip tai padaryti, skaitykite čia.

Jeigu nepavyksta patvirtinti telefono numerio (negaunate SMS žinutės), kreipkitės į mūsų Klientų aptarnavimo komandą.

Daugiau informacijos apie paslaugos naudojimąsi užsienyje, galite rasti šiame straipsnyje.
GEO002 – Paslauga bandote naudotis ne ES/EEE šalyse
Kaip ir GEO001 parnešime, Jūsų IP adresas yra atpažįstamas, kaip esantis ES/EEE šalių ribų. Jog žinotumėte, kaip elgtis pamačius šį pranešimą, skaitykite GEO001 pranešimo aprašymą.
PRO012 – Programos įrašas neegzistuoja
Šis užrašas yra dažniausiai susijęs su turiniu, kurį bandote žiūrėti ir/arba su Jūsų internetu. Mes rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:

– Perkrauti turinį iš naujo
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Iš naujo prijungti internetą prie televizoriaus

Jeigu nei vienas iš šių veiksmu nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais su turinio pavadinimu ir mes išspręsime šią situaciją kartu!
CC/F/ED – Klaida perduodant turinį
Šis pranešimas gali simbolizuoti, jog gali būti nesklandumų su jūsų vaizdo perdavimo įrenginiu ir jis negali užkrauti turinio, kurį bandote žiūrėti.

Rekomenduojame perkrauti įrenginį, kurį naudojate. Jeigu tai nepadeda, tuomet galimai jūsų įrenginys neatitinka techninių reikalavimų. Rekomenduojame susipažinti su techniniais reikalavimais šiame straipsnyje ir įsitikinti ar jūsų įrenginys atitinka juos.

Jeigu jūsų įrenginys atitinka techninius reikalavimus, bet jūs toliau matote šį pranešimą, informuokite mūsų Klientų aptarnavimo specialistus.
INT001 – Vidinė klaida
Su šiuo pranešimu galite susidurti tada, kuomet bandote prisijungti socialinių tinklų paskyros pagalba. Jeigu jums nepavyksta prisijungti prie paskyros per socialinius tinklus, informuokite mus, jog mes padėtume išspręsti šią situaciją. Taip pat mes rekomenduojame, susikurti slaptažodį ir tokiu būdų prisijungti prie paskyros.
ITE016 – Paslauga neapmokėta
Tai galėjo nutikti, jeigu neseniai išsinuomavote filmą, bet jo neperžiūrėjote per 48 valandas nuo užsakymo pradžios. Jeigu 48 valandos nepraėjo, bet matote šį pranešimą, informuokite mus, jog padėtume išspręsti susiklosčiusią situaciją.
ME/R/DE – Vaizdo atkūrimas nutrūko dėl sugadintos vaizdo medžiagos
Tai galėjo nutikti, jeigu žiūrimo turinio medžiaga yra sugadinta. Tam tikrais atvejais aplikacijos bei TV perkrovimas gali padėti, bet jeigu tai nepadeda tuomet atsiųskite mums šios klaidos kodą bei turinio, kurį žiūrite pavadinimą. Atsiprašome dėl nesklandumu ir tikimės, jog artimiausiu metu galėsite mėgautis turiniu!
ME/R/RK – Tinklo klaida nutraukė vaizdo medžiagos atvaizdavimą
Šis užrašas yra susijęs su Jūsų internetu. Tai reiškia, jog ryšys laikinai nutrūko.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jeigu nei vienas iš veiksmų, įvardintų aukščiau nepadeda, tuomet rekomenduojame kreiptis į savo interneto tiekėją.
PL/N/ED – Grotuvui nepavyko įkelti aprašymo
Tai dažniausiai yra susiję su turiniu, kuris yra žiūrimas ir/arba su Jūsų internetu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jei aukščiau išvardinti veiksmai nepadeda, kreipkitės į Klientų aptarnavimo specialistus, jog kartu išspręstume šiuos nesklandumus!
VER001 – Patvirtinimo kodas išsiųstas el. paštu/sms yra įvestas neteisingai arba negaliojantis
Tai gali nutikti dėl dviejų priežasčių:
– Įvestas neteisingas kodas, kuris buvo išsiųstas. Prašome patikrinti ir įvesti dar kartą.
– Kodas nebegalioja (SMS žinute gautas kodas galioja 15minučių, el. paštu išsiųstas kodas galioja 24 valandas). Norėdami jį atkurti, pakartokite veiksmą*, kurį naudojote jam gauti.

*Jeigu tai buvo registracijos laiškas, prašome bandykite atstatyti slaptažodį ir kodą bus atsiųstas artimiausiu metu. Kaip atstatyti slaptažodį, skaitykite čia arba atstatykite slaptažodį šiame puslapyje.
COM001 – El. pašto adresas įvestas blogu formatu
Neskubėk, kadangi Go3 turinį galėsi pamatyti pasinaudojęs archyvu.

Šis pranešimas yra matomas, jeigu suklydai vesdamas el. pašto adresą, pavyzdžiui: vardas@gmail.c ar pridėjai tarpa, arba pamiršai įvesti @ simbolį.

Vienintelis sprendimas – įvesti el. pašto adresą ir įsitikinti, jog jis įvestas geru formatu.
COM002 – MSSIDN formatas yra blogas
MSSIDN yra telefono numeris. Registracijos metu įsitikink, jog jis įvestas teisingas.

Pavyzdžiui: galbūt įvedei blogą šalies kodą? vietoj +370… ar pamiršai vieną skaitmenį?

Nesijaudink, įvesk telefono numerį ir jį patikrink,
SUB015 – Nurodytas el. pašto adresas jau yra užregistruotas
Šį pranešimą matysi tik to atveju, jeigu jau turi užregistruotą paskyrą nurodytu el. pašto adresu. Dviejų paskyrų su vienu el. paštu turėti nėra galimybės.

Nesi tikras ar turi paskyrą? Galbūt tavo paskyra užsakyta per mūsų partnerius? Home3, Bite, Tele2 – susisiekite su partnerių Klientų aptarnavimo skyriumi, galbūt jie padės surasti paskyrą.

Nesi tikras ar paskyra užsakyta pas mus ar per partnerius? Tokiu atveju atstatyk slaptažodį. Tai padaryti gali paspaudęs šią nuorodą.

Susisiek su mūsų Klientų aptarnavimo linija, nurodydamas el. pašto adresą. Mes atsakysime per kur paslauga yra užsakyta.
OTC002 – Blogas kodas pridedant TV
Šis užrašas yra matomas tik tada, kai bandote pridėti TV įrenginį, vesdami kodą, tinklalapyje Go3.lt/add

Įsitikinkite, jog vedamas kodas yra teisingas.

Taip pat televizoriuje galite pasirinkti „Generuoti naują kodą“ ir gavus naują kodą, jį įvesti iš naujo.

Pilną instrukciją, kaip priskirti televizorių prie Go3 paskyros galite rasti čia.
SUB048 – Slaptažodžio atkūrimo nuoroda nebegalioja
Šis užrašas bus matomas tik tuo atveju, jeigu registravotės patys ir bandėte susikurti slaptažodį praėjus 24 valandoms.

Jog sukurtumėte slaptažodį sekite šią instrukciją:

Apsilankykite šiame puslapyje

• Įveskite savo duomenis, kuriuos naudojote registracijai

• Atlikus aukščiau nurodytus veiksmus gausite elektroninį laišką*

*sukurkite naują slaptažodį per 15 minučių

Jeigu laiškas Jums yra siunčiamas antrą kartą, jis gali atsirasti „šlamšto/socialiniai“ elektroninio pašto dėžutės skiltyje. Įsitikinkite, jog patikrinote kiekvieną elektroninio pašto aplanką.
ME/F/AD – Nežinoma problema bandant užkrauti turinį
Tai dažniausiai yra susiję su turiniu, kuris yra žiūrimas ir/arba su Jūsų internetu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jei aukščiau išvardinti veiksmai nepadeda, kreipkitės į Klientų aptarnavimo specialistus, jog kartu išspręstume šiuos nesklandumus!
PL/V/ON – Netinkama grotuvo API užklausa
Kai pasirenkate turinį ir jis yra kraunamas, tuo metu mums yra siunčiama užklausa, jog šį turinį paleistume. Tačiau gali pasitaikyti retų atvejų, kuomet matote šį pranešimą, net jei viskas atrodo gerai

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių

Jeigu tai nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, nurodydami turinio pavadinimą ir mes padėsime!
PL/V/ER – Nepavyko rasti grotuvo nustatymų
Tai yra susiję su naudojama įranga arba mūsų vaizdo grotuvu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją (įsitikinkite, jog naudojate aplikaciją, kuri yra instaliuota iš Jūsų televizoriaus programėlių parduotuvės)
– Perkrauti televizorių

Jeigu tai nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, nurodydami turinio pavadinimą ir mes padėsime!
PR/Y/ED – Klaida ruošiant vaizdo grotuvą
Tai yra susiję su naudojama įranga arba su mūsų vaizdo grotuvu.

We kindly suggest you making following actions:
Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją (įsitikinkite, jog naudojate aplikaciją, kuri yra instaliuota iš Jūsų televizoriaus programėlių parduotuvės)
– Perkrauti televizorių

Jeigu tai nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, nurodydami turinio pavadinimą ir mes padėsime!
TE/A/OR – Techninė pertrauka
Šis užrašas praneša apie labai geras naujienas! Mes siunčiame naują programėlės versiją arba vykdome planinius darbus, jog galėtumėte dar labiau mėgautis mūsų paslaugomis!

Prašome bandyti įjungti Go3 už 15 minučių arba 1 valandos. Dėkojame už supratingumą!
DE/A/LT – Nežinoma klaida
Tam tikrais atvejais šis užrašas gali būti matomas ekrane. Tačiau tai nutiks tik tais atvejais, kuomet mes negalima automatiškai aptikti, dėl kokių priežasčių tai įvyko.

Prašome patikrinti ar naudojama įranga atitinka techninius reikalavimus. Tai padaryti gali paspaudę ant šios nuorodos.

Jeigu naudojama įranga ir aplikacijos versija yra naujausia, interneto greitis yra tinkamas, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais su pranešimo pavadinimu. Šiuos nesklandumus išspręsime kartu.! Dėkojame už supratingumą!

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai