Pranešimai ekrane

Labai gaila, jog matai vieną iš klaidų pranešimų ekrane. Tačiau jie yra labai paprastai išsprendžiami bet kokiame įrenginyje! Kiekvienam iš žemiau esančiam pranešimui reikės mažiau nei 3 minučių, jog išspręstumėte situaciją.

Prašome pasirinkite matomą pasirinkimą

Naršyklėje

ME/R/DE – Vaizdo atkūrimas nutrūko dėl sugadintos vaizdo medžiagos arba dėl to, nes vaizdo medžiagai atkurti buvo naudojamos nepalaikomos funkcijos.
Tokiu atveju rekomenduojame perkrauti aplikaciją bei televizorių.

Jei tai nepadeda, prašome atsiųsti Klientų aptarnavimo specialistams šį klaidos pranešimą ir turinio pavadinimą, kuris buvo žiūrimas.

Atsiprašome dėl nesklandumu ir tikimės, jog artimiausiu metu galėsite mėgautis turiniu!
ME/R/RK – tinklo klaida nutraukė vaizdo medžiagos atvaizdavimą
Šis užrašas yra susijęs su Jūsų internetu. Tai reiškia, jog ryšys laikinai nutrūko.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jeigu nei vienas iš veiksmų, įvardintų aukščiau nepadeda, tuomet rekomenduojame kreiptis į savo interneto tiekėją.
PL/N/ED – Grotuvui nepavyko įkelti aprašymo
Tai dažniausiai yra susiję su turiniu, kuris yra žiūrimas ir/arba su Jūsų internetu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jei aukščiau išvardinti veiksma nepadeda, kreipkitės į Klientų aptarnavimo specialistus, jog kartu išspręstume šiuos nesklandumus!
VER001 – Patvirtinimo kodas išsiųstas el. paštu/sms yra įvestas neteisingai arba negaliojantis
Tai gali nutikti dėl dviejų priežasčių:
– Įvestas neteisingas kodas, kuris buvo išsiųstas. Prašome patikrinti ir įvesti dar kartą.
– Kodas nebegalioja (SMS žinute gautas kodas galioja 15minučių, el. paštu išsiųstas kodas galioja 24 valandas). Norėdami jį atkurti, pakartokite veiksmą*, kurį naudojote jam gauti.

*Jeigu tai buvo registracijos laiškas, prašome bandykite atstatyti slaptažodį ir kodą bus atsiųstas artimiausiu metu. Kaip atstatyti slaptažodį, skaityk čia: https://pagalba.go3.lt/article/slaptazodzio-klausimai/ arba atstatyk slaptažodį šiame puslapyje https://go3.lt/subscriber/password/request
COM001 – El. pašto adresas įvestas blogu formatu
Neskubėk, kadangi Go3 turinį galėsi pamatyti pasinaudojęs archyvu.

Šis pranešimas yra matomas, jeigu suklydai vesdamas el. pašto adresą, pavyzdžiui: vardas@gmail.c ar pridėjai tarpa, arba pamiršai įvesti @ simbolį.

Vienintelis sprendimas – įvesti el. pašto adresą ir įsitikinti, jog jis įvestas geru formatu.
COM002 – MSSIDN formatas yra blogas
MSSIDN yra telefono numeris. Registracijos metu įsitikink, jog jis įvestas teisingas.

Pavyzdžiui: galbūt įvedei blogą šalies kodą? vietoj +370… ar pamiršai vieną skaitmenį?

Nesijaudink, įvesk telefono numerį ir jį patikrink
SUB015 – Nurodytas el. pašto adresas jau yra užregistruotas
Šį pranešimą matysi tik to atveju, jeigu jau turi užregistruotą paskyrą nurodytu el. pašto adresu. Dviejų paskyrų su vienu el. paštu turėti nėra galimybės.

Nesi tikras ar turi paskyrą? Galbūt tavo paskyra užsakyta per mūsų partnerius? Home3, Bite, Tele2 – susisiekite su partnerių Klientų aptarnavimo skyriumi, galbūt jie padės surasti paskyrą.

Nesi tikras ar paskyra užsakyta pas mus ar per partnerius? Tokiu atveju atstatyk slaptažodį. Tai padaryti gali paspaudęs šią nuorodą: https://pagalba.go3.lt/article/slaptazodzio-klausimai/

Susisiek su mūsų Klientų aptarnavimo liniją, nurodydamas el. pašto adresą. Mes atsakysime per kur paslauga yra užsakyta.
OTC002 – Blogas kodas pridedant TV
Šis užrašas yra matomas tik tada, kai bandote pridėti TV įrenginį, vesdami kodą, tinklalapyje Go3.lt/add

Įsitikinkite, jog vedamas kodas yra teisingas.

Taip pat televizoriuje galite pasirinkti „Generuoti naują kodą“ ir gavus naują kodą, jį įvesti iš naujo.

Pilna instrukcija, kaip priskirti televizorių prie Go3 paskyros: https://pagalba.go3.lt/article/tv-3/
SUB048 – Slaptažodžio atkūrimo nuoroda nebegalioja
Šis užrašas bus matomas tik tuo atveju, jeigu registravotės patys ir bandėte susikurti slaptažodį praėjus 24 valandoms.

Jog sukurtumėte slaptažodį sekite šią instrukciją:

• Apsilankykite šiame puslapyje: https://go3.lt/subscriber/password/request

• Įveskite savo duomenis, kuriuos naudojote registracijai

• Atlikus aukščiau nurodytus veiksmus gausite elektroninį laišką*

sukurkite naują slaptažodį per 15 minučių
Jeigu laiškas Jums yra siunčiamas antrą kartą, jis gali atsirasti „šlamšto/socialiniai“ elektroninio pašto dėžutės skiltyje. Įsitikinkite, jog patikrinote kiekvieną elektroninio pašto aplanką.

BENDRAS:

Turinys yra nepasiekiamas dėl lokacijos
Go3 yra pasiekiamas visose ES ir EEE šalys, bet šis pranešimas gali atsirasti dėl kelių priežasčių:

i) Nepatvirtintas telefono numeris. Kaip tą padaryti skaityk čia:
https://pagalba.go3.lt/article/ziurejimas-uzsienyje/

ii) Tinklo nustatymuose naudojamas VPN, reikės tikrinti tinklo nustatymus arba kreiptis į interneto tiekėją. Kad ir kaip norėtume padėti šiuo klausimu, deja, bet negalime, kadangi tinklo nustatymus galite valdyti tik patys.

TV APLIKACIJA:

ME/R/DE – Vaizdo atkūrimas nutrūko dėl sugadintos vaizdo medžiagos arba dėl to, nes vaizdo medžiagai atkurti buvo naudojamos nepalaikomos funkcijos.
Tokiu atveju rekomenduojame perkrauti aplikaciją bei televizorių.

Jei tai nepadeda, prašome atsiųsti Klientų aptarnavimo specialistams šį klaidos pranešimą ir turinio pavadinimą, kuris buvo žiūrimas.

Atsiprašome dėl nesklandumu ir tikimės, jog artimiausiu metu galėsite mėgautis turiniu!
ME/R/RK – Tinklo klaida nutraukė vaizdo medžiagos atvaizdavimą
Šis užrašas yra susijęs su Jūsų internetu. Tai reiškia, jog ryšys laikinai nutrūko.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jeigu nei vienas iš veiksmų, įvardintų aukščiau nepadeda, tuomet rekomenduojame kreiptis į savo interneto tiekėją.
PL/N/ED – Grotuvui nepavyko įkelti aprašymo
Tai dažniausiai yra susiję su turiniu, kuris yra žiūrimas ir/arba su Jūsų internetu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jei aukščiau išvardinti veiksma nepadeda, kreipkitės į Klientų aptarnavimo specialistus, jog kartu išspręstume šiuos nesklandumus!
ME/F/AD – Nežinoma problema bandant užkrauti turinį
Tai dažniausiai yra susiję su turiniu, kuris yra žiūrimas ir/arba su Jūsų internetu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių
– Perkrauti interneto maršrutizatorių
– Prijungti internetą prie televizoriaus iš naujo

Jei aukščiau išvardinti veiksmai nepadeda, kreipkitės į Klientų aptarnavimo specialistus, jog kartu išspręstume šiuos nesklandumus!
GEO001 – Geografinės vietovės klaida. IP adresas nėra iš ES/EEE šalies arba naudojotės VPN/Proxy. Šis pranešimas rodo, jog paslauga naudojatės užsienyje.
Pas Klientą nėra patvirtintas telefono numeris.

Jeigu tinklo nustatymuose naudojamas VPN ir jį norint išjungti, reikės tikrinti tinklo nustatymus arba kreiptis į interneto tiekėją. Kad ir kaip norėtume padėti šiuo klausimu, deja, bet negalime, kadangi tinklo nustatymus galite valdyti tik patys.
PL/V/ON – Netinkama grotuvo API užklausa
Kai pasirenkate turinį ir jis yra kraunamas, tuo metu mums yra siunčiama užklausa, jog šį turinį paleistume. Tačiau gali pasitaikyti retų atvejų, kuomet matote šį pranešimą, net jei viskas atrodo gerai

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių

Jeigu tai nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, nurodydami turinio pavadinimą ir mes padėsime!
PL/V/ER – Nepavyko rasti grotuvo nustatymų
Tai yra susiję su naudojama įranga arba mūsų vaizdo grotuvu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių

Jeigu tai nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, nurodydami turinio pavadinimą ir mes padėsime!
PR/Y/ED – Klaida ruošiant vaizdo grotuvą
Tai yra susiję su naudojama įranga arba mūsų vaizdo grotuvu.

Rekomenduojame atlikti šiuos veiksmus:
– Perkrauti turinį
– Perkrauti Go3 aplikaciją
– Perkrauti televizorių

Jeigu tai nepadeda, susisiekite su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais, nurodydami turinio pavadinimą ir mes padėsime!
TE/A/OR – Techninė pertrauka. Šis pranešimas matomas, kada yra įdiegiama nauja programėlės versija.
Šis užrašas praneša apie labai geras naujienas! Mes siunčiame naują programėlės versiją arba vykdome planinius darbus, jog galėtumėte dar labiau mėgautis mūsų paslaugomis!

Prašome bandyti įjungti Go3 už 15 minučių arba 1 valandos. Dėkojame už supratingumą!
DE/A/LT – Nežinoma klaida
Tam tikrais atvejais šis užrašas gali būti matomas ekrane. Tačiau tai nutiks tik tais atvejais, kuomet mes negalima automatiškai aptikti, dėl kokių priežasčių tai įvyko.

Prašome patikrinti ar naudojama įranga atitinka techninius reikalavimus. Tai padaryti gali paspaudę ant šios nuorodos: https://pagalba.go3.lt/article/reikalavimai/

Jeigu naudojama įranga ir aplikacijos versija yra naujausia, interneto greitis yra tinkamas, prašome susisiekti su mūsų Klientų aptarnavimo specialistais su pranešimo pavadinimu. Šiuos nesklandumus išspręsime kartu.! Dėkojame už supratingumą!

Jei pastebėjote klaidą – būsime labai dėkingi, jei apie tai mus informuosite! Tai padaryti galite pažymėję tekstą ir paspaudę klavišų kombinaciją kompiuteryje: Ctrl+Enter.

Ar ši informacija buvo Jums naudinga? :)

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Reikia pagalbos?
Nerandate reikalingo atsakymo? Susisiekite su mumis!
Kontaktai

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: